РОЛЬ МОТИВАЦІЇ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ МАЙБУТНІМИ ПРАВООХОРОНЦЯМИ

Ганна ДЕКУСАР, Карина ЛАГУН

ДЕКУСАР Г., ЛАГУН К. (2022), РОЛЬ МОТИВАЦІЇ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ МАЙБУТНІМИ ПРАВООХОРОНЦЯМИ; Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ, Спеціальний випуск № 1, 336-342

DOI: 10.31733/2078-3566-2022-5-336-342

 

Анотація. У роботі визначено, що система освіти МВС України активно змінюється та модернізується, що, безумовно, має враховуватись у методичному контексті на всіх рівнях освіти. Дослідження проблем мотивування курсантів має бути безперервним, необхідно постійно шукати нові технології, способи та засоби для ефективного навчання іноземної мови, які сприятимуть мотивуванню курсантів до іншомовної діяльності і, як наслідок, підвищенню якості іншомовної діяльності.

Актуальність дослідження обумовлена необхідністю забезпечення іншомовного освітнього процесу в закладах вищої освіти методикою навчання, спрямованою на підвищення мотивації майбутніх правоохоронців.

Визначено той факт, що англійська є мовою усього світу та до її вивчення слід підійти більш поглиблено та вивчати саме її профільно, для сприйняття поліцейським потрібної для нього інформації у своїй роботі. По-перше, англійська мова допомагає досягнути прогресу у міжнародному співробітництві, що є досить важливим, по-друге, поліцейський неодноразово стикається з ситуацією, коли йому слід пояснити порушнику причину зупинки, або ж для швидкої та оперативної допомоги жертві, яка стала заручником певних обставин і звернутись може тільки до поліцейського.

Відповідно до нестабільної економічної ситуації та реформування системи правоохоронних органів, підвищуються вимоги до кваліфікованості співробітників поліції. Впроваджуються нові форми та методи підготовки фахових поліцейських із залученням інформаційних технологій, та нових методів комунікативного підвищення у сфері ведення діалогів безпосередньо самого поліцейського з громадою. Іноземна мова – це значна частина вербального методу ведення переговорів з людьми, яку слід вмотивовано розвивати серед кола поліцейських.

Ключові слова: мотивація, іноземна мова, соціокультурний простір, правоохоронці, вивчення, сучасні методи навчання.

    Посилання:

  1. Тарнопольський О. Б. Корнєва З. М. Аспектний підхід до навчання англійської мови для спеціальних цілей у немовних ВНЗ. Вісник ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2011. Вип. 18. С. 231–239.
  2. Колбіна Т. В., Олексенко О. О. Іноземна мова професійного спрямування: аспект міжкультурної комунікації. Сучасна парадигма викладання іноземних мов у закладах вищої освіти: тези доповідей Міжуніверситетського науковопрактичного семінару (м. Харків, 16 квіт. 2019 р.). Харків: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2019. С. 77-81.
  3. Ізмайлова О. А. Формування іншомовної комунікативної компетенції як структурного компоненту комунікативної культури студентів мовних ВНЗ. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти. 2010. № 17. С. 66-72.
  4. Гадзевич І. М. Пошуки оптимальних методів та прийомів навчання на заняттях з курсу «Ділова англійська мова». Вісник Житомирського державного університету ім. І. Франка. 2004. Вип. 17. С. 44-45.
  5. Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / Науковий редактор українського видання проф. С. Ю. Ніколаєва. Київ : Ленвіт, 2003. 273 с.
  6. Ходцева А. О. Особливості формування професійних комунікативних навичок у курсі ділової англійської мови. Інститут педагогіки і психології професійної освіти НАПН України. Київ, 2010. С. 192-198.
  7. Pakulova T. V. Communicative competence as a component of the professional skills of the investigator. Scientific Bulletin DDUVS. 2019. Special Issue № 1. P. 297-302.
  8. Декусар Г. Г., Давидова Н. В. Опанування інноваційних методів та технологій у форматі комплексного підходу при викладанні іноземної мови в закладах вищої освіти нелінгвістичного профілю. «Англістика та амеріканістика», Збірник наукових праць Дніпровського національного університету ім. Олеся Гончара. Вип. 16. Дніпро: Ліра. 2019. С. 45-55.
  9. Альошина О. М. Сучасні методи та технології викладання іноземних мов у ВНЗ. Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. Харків : НТУ ХПІ. 2012. Вип. 30-31 (34-35). С. 242–247.
  10. Якименко С. С. Інноваційні освітні технології у вивченні англійської мови, СШ № 17, м. Харків. URL : http://journal.osnova.com.ua/article/52127.